Fredagmorron






Idag ska jag och gossen åka iväg till Luleå och hälsa på Elin med familj och snossa bebis, gud så mysigt det ska bli :)
Vi ska ta nybilen våran och jag måste säga att det känns så skönt att äntligen ha en ordentlig bil!!
Jockes pappa var och hämtade den åt oss och kom hem med den igår på kvällen så jag hann både testköra och teståka.. Ska fota den sen och visa vad det är för någon ;)
Nu ska vi bara hitta oss en andra bil oxå för en mindre peng men det borde väl gå att fixa för där är vi inte lika kräsna..

Vaknade med en jävla huvudvärk, jag till och med drömde att jag hade sjukt ont innan jag vaknade så en panodil slank ner på en gång och nu sitter jag i soffan med gossen och ser film och dricker te..
Tänkte hinna få plockat lite här innan vi åker och så ska jag även testa min nya symaskin som jag fick i present och sy fast krdborre på sätesskyddet till bilen då spännet lossnat på den..







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0