Vad gjorde man innan man fick barn??




Så var det lördag och jag har inte en aning om vad man ska hitta på idag..?
Blir utan karl på typ en timme och gossen är i byn hos farmor och farfar, dom ringde igår och frågade om dom fick låna honom till idag och såklart får dom ju de :) Är ett bra tag sen han sov där nu så dom saknade nog lillgossen :)
Det är evigheter sen han var borta bara för att, alltså när vi inte jobbar elller så så nu har jag ingen aning om vad man gör när man är utan barn..?

Jag skulle ju kunna städa och börja tömma köket men det känns ju sådär lagomt kul att göra de när jag kan göra allt möjligt annat men då är ju frågan vad??
Vad gjorde man innan man fick barn egentligen?? :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0