Mat och sovklocka??







Jag börjar fundera om jag har nån inställd sovklocka eller nå då jag vaknat vid halv ett varenda dag den här veckan..? Lite typiskt då man gärna sover längre men what to do liksom??
Imorron har jag inte planerat att sova fullt så länge då jag måste hinna packa ner det sista som jag inte kunde packa idag, så som smink, tandborste osv som jag behöver innan vi åker..
Så måste jag ju hinna få nå i magen oxå så jag slipper svälta under vägen!!
Det här kommer bli sååå kul!!


Vi har dom senaste dagarna krattat på gården och igår började vi ta upp lövhögarna men fortsatte idag och fy fan så mkt löv och kvistar alltså och än är det inte klart då snöhögarna på gaveln inte smält bort ännu!!
11 säckar har vi fått ihop hittills och fler blir det.. Men det blir mkr då man har häcka på både fram och baksida, buskar och björkar lite här och var..
Men ändå skönt att vara ute och fixa på gården..
Jag har börjat klippa ner i rabatten och krattat där och ska göra samma i den andra och sen ska det skottas bort så vi slipper ha nå rabatter för att stå och rensa ogräs är absolut inte min grej!! Dom blommorna jag ska ha kommer vara i krukor!!


Ne nu ska jag invänta nattfolket ;)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0