93





Igår hade jag varken ork eller tid att ens kolla på datorn och jag måste säga att det var ganska skönt!! Jag som annars kan sitta några timmar om dagen vid den (iaf på kvällen).

Äntligen fredag och ledig helg för min del, känns skönt som tusan!!
Har varit ute och joxat på med gossen medan Jocke bytt däck på bilen och tvättat den här tidigare så nu blev goffen ännu finare med 18tummarna på!! Fattar inte varför vi inte kan ha kvar den egentligen?? Men vi har tydligen haft den så länge nu (ett halvår) så det är dax att byta.. Nåja det är bara gilla läget eller nå :)





Imorron bitti väntar en joggingrunda med fru Gustavsson så då gäller det att vara utvilad så jag tror bannemig jag ska hoppa i säng snart då jag är så jäkla trött efter denna jobbvecka!!


Later!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0