Stackars lillhjärtat!!





Dagen blev inte riktigt som jag tänkt då jag la mig på soffan och slumrade när gossen vilade och jag som skulle laga nån kycklinggryta och nå kotletter att göra matlådor av ..
Hade iaf tänkt att vi skulle gå ut när han vaknat men när han vaknade var han så ledsen!!
Han tog sig mellan benen och sa ajaj och ville att vi skulle byta blöja men den var helt torr..
Ställde honom i duschen en stund och då verkade han kunna tänka på annat en stund men direkt efteråt så var han ledsen igen..
Är lite röd och svullen och vill inte leka eller gå ut för att han har ont så nu ser vi film och myser i soffan..
Fortsätter han ha ont så blir det akuten sen..
Har iaf gett honom en flaska med saft nu så han kanske kissar för är lite lur på om det kan vara uvi??



Kommentarer
Hanna

Stackarn :( Hoppas det blir bra. Krama honom från mig och Wilma! :)

2010-09-10 @ 22:27:15
URL: http://wildbee.blogg.se/
agneta

Min pojke hade så en gång, tror nåt skräp kommit in som retade. Duschade försiktigt, försökte "kika" under förhuden utan att dra i den, och spolade lite vatten under liksom. Gjorde så några ggr och då gick det över. Tror som sagt att skräp el sand kommit in under förhuden som gjorde ont för min gosse. Kan ju dock vara uvi, om han har svårt att kissa. Är det nåt skräp och de kissar så borde ju det skölja ur oxå...

2010-09-11 @ 20:50:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0