Sööndag





Efter en dag med bak, städ, tvättning, matlagning m.m så var min rygg och nacke rätt så slut igår kväll då jag var färdig med allt!!
Lånade några filmer av lillasyster så slog igång en och la mig i sängen innan jag skulle sova men som vanligt orkade jag inte se hela så jag och gossen har myst i sängen på morron och sett klart den :)
Jocke såg fotboll så jag ides inte sitta uppe..

Vi var även en sväng och hälsade på Millan, Tony och Max en sväng igår.. Alwin är så gullig med Max och ger honom tutten och goar honom m.m :)
Han testade även på att leka i Max babygym och han såg liiite för stor ut i det :)

Natten däremot har varit mindre bra!!
Halv ett vaknade jag av att Alwin var tokledsen och bara grinade!!
Gissar att han hade drömt något då han inte kunde slappna av och blunda..
Efter att ha suttit med honom i en halvtimme med tandvärk från helvetet så fick han komma och sova med oss där han låg vaken en stund men somnade efter ett tag..
Själv låg jag vaken säkert en timme till för jag hade så satans ont i käften!!
Hade hävt i mig pronaxen och morfin men trodde inte det hjälpte då det bara pulserade men det måste ju ha hjälpt då jag tillslut somnade :)

Halv 8 på morron vaknade jag av att Alwin satt och pakade på tapeten och sa "blå" eller nåt sånt fast blått är det då inte så det kan lika gärna varit nå annat han sa ;)
Sen har vi haft filmmys innan vi steg upp :)

Nu ska vi göra oss redo för en tripp till Hpda där det ska inhandlas presenter till veckans födelsedagsbarn ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0