Lunchrast




Är hemma på lunch nu och sitter och väntar på att laxen ska bli klar i ugnen så jag kan äta nån gång..
Som ni ser på bilden nedan så började min dag riktigt bra!!
Alwin vaknade vid halv 7 då kom tog Jocke honom till våran säng och såklart kunde jag inte sova mer så när vi steg upp vid kvart i 7 så spolade jag upp ett bad och tände ljus och la mig där i och bara hade det gott en stund..
Han har förövrigt sovit bättre inatt då han inte kunnat kliva ur sängen själv.. Tror han vaknat en gång bara och så sov han ju till halv 7 det brukar annars bli morron vid 6 när han kan stiga upp själv så sängen får nog stå sådär ett tag till :)

Jag längtar redan som tusan till ikväll då jag går av mitt pass och får fara hem och sova och ladda inför morrondagen som blir lika lång!!




Nu ska jag äta :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0