Ikea





Idag blev det Haparanda då jag och Therese inte köpt någon present åt Lovisa ännu som fyller år på torsdag och mamma hade inte köpt någon åt Jocke som fyller på onsdag och det gick värre fort för oss att hitta det vi var ute efter så nu är det bara hoppas det faller dom i smaken :)

Såklart var vi ju tvungen gå en sväng på Ikea då vi lika var där, fast egentligen så var det för att äta lunch men man kan ju inte bara traska ut tomhänt för de ;)
Köpte ett stort täcke och kudde till gossen, en kudde till mig, värmeljus och lyktor..
Jag längtar så till lönen kommer för då ska vi banne mig köpa vitrinskåpet som jag nu länge velat ha!!
Sen är vi i stort behov av massa saker att sätta på väggar och möbler för nu är det så jäkla kalt överallt!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0