Hoho





Efter några dagars uppehåll så tänkte jag försöka sriva några rader..

Dom senaste dagarna har det varit mest jobb så finns kanske inte så mkt att berätta om...
Jag var iaf ledig tisdsag så då blåste jag och gossen iväg till luleå för att umgås med Elin och kolla lite på stan :)
Shoppade mig ett par vinterskor, en parfym, en glaskål, en brödburk, en bh och tjockare vantar till gossen så jag slösade inte alltför mkt pengar denna gång :)
När det var dax för lunch kom Nathalia, Simon och lilla Alicia och gjorde oss sällskap, kul att få träffa dom oxå och speciellt Alicia som jag inte alls hunnit träffa tidigare!! :)
På kvällen var jag och Jocke på vårat första föräldramöte på dagis, vuxenpoäng till oss!!
Sa åt Jocke innan vi gick in "vi kommer vara dom yngsta här" och mycket riktigt var vi ju det, på Alwin avdelning iaf :)

Igår skulle jag bara jobbat en kort kväll men har gjort ett byte så ist för att jobba delad tur idag så gjorde jag bort det igår så jag får göra helg redan 12 idag vilket känns så himla skönt!! :)
Så när jag hämtat gossen på dagis for vi till Wiklunds och beställde en tapetrulle som ska upp på väggen i sovrummet..
Är så less allt som heter fondväggar nu så det blir vita väggar i hela rummet förutom tre våder mitt på väggen bakom sängen där vi ska ha tapeten som jag betällde igår, kommer nog bli snyggt bara vi köper oss ny sängram oxå för den vi har gillar jag inte så ska försöka få sålt den så man får sig en slant iaf :)

Ikväll hase jag tänkt hinna på kvällsöppet en sväng och köpa en kofta innan jag ska iväg till Hanna på Me&I party :) Ska bli kul att få se deras nya hus!!

Ne nu är det bara till att borsta tänderna osv innan vi ska iväg så vi inte kommer försent idag ;)



Kommentarer
Ida

Jag köpte en expedit med 4 hyllor till hallen :)

2010-09-30 @ 11:33:25
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Sarah

Ja skulle å ha varit där men ja skicka min karl istället :p

2010-09-30 @ 12:18:16
URL: http://Bapumba.blogspot.com
Leea

Vad är de för sängram ni har nu?:)



Haha, minst sagt. Ååh vad roligt de skulle vara om man kunde byta roll med dom för bara en dag :)

2010-09-30 @ 14:05:49
URL: http://poottan.blogg.se/
Leea

Vad är deför mått på den alltså bredden ? :)

2010-09-30 @ 14:42:55
URL: http://poottan.blogg.se/
Jessica Nellie & OLiwer´s Mamma

skönt med bloggpaus ibland :)



sv: allt är bara fint med oss också :)

kram kram

2010-10-01 @ 00:00:16
URL: http://shiiitonge.blogg.


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0