Fetto!!





Satt tidigare och kollade bloggar och kom in på några fitness bloggar och blev less och drog på mig träningskläder och satte mig på motionscykeln och brände på som ett cp i typ 20 minuter och sen gjorde jag lite mag, ben, rumpövningar oxå.. Skönt vare!!
Cyklade inte så länge då klockan var så mkt och jag måste upp och jobba imorrom men jag gjorde det ju iaf och det är de som räknas!!
Sen blev det en härlig dusch med peeling och sånt så nu känner jag mig som ny!!
Kommer nog sova riktigt gott inatt :)
Jobb 8-17 imorron och sen måste jag ju bara ta mig ut och få mig motion eller så cyklar jag här hemma nu är det slut på detta drönande!!
GODNATT!!



Kommentarer
Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

skönt med lite träning!



sv: ja göra om designen gör väldigt mkt! det blir lixom lite roligare :)



hoppas eran helg varit bra!

kram

2010-09-19 @ 23:48:54
URL: http://shiiitonge.blogg.se/
Leea

Tack för tipset, ska ta och gå in och titta :)

2010-09-20 @ 14:49:26
URL: http://poottan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0