Dagen D





Idag är dagen som man gått och väntat på nu sen vi bokade resan :)
Så dagen kommer att bestå av packning och annat fix..
Tänkte snöra Alwin i badet efter frukosten så han är ren och fin när pappa kommer hem senare idag.. Så var det ett tag sen han badade här hemma, vi brukar oftast duscha..
Ska även hinna slå in Jockes present som jag hämtade ut i måndags så han inte kan tjuvkika medans jag är borta ;)
Sen är ju frågan om jag kommer kunna hålla mig från att ge honom den till 22 september.. ?
Nå det är bara sätta igång med dagens måsten :)
Vid 16 tiden går goffen mot tågstationen i Boden så då ska allt vara apckat och klart :)
Vi har valt att åka tåg så vi kan shoppa mer än man kan göra om man åker flyg ;)





Kommentarer
Susanne

Åh,vad roligt.. Trevlig resa..

2010-09-03 @ 15:04:23
URL: http://susannelindvall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0