We will never be never be anything but loud



Är det nu pajkastningen har börjat eller??



Oj vad jag är dålig på att skriva här men jag känner att tiden inte räcker till då man jobbar 100%, det är träningar hit och dit och så ska man föröska få så mkt tid som möjligt med Alwin och Jocke den lediga tiden man har så jag sitter inte alls så mkt vid datorn mer..
Eller joo nog sitter jag här men inte lika länge som jag gjorde förut då jag kunde sitta flera timmar nästan..

Har iaf kommit igång med träningen nu igen och jag hoppas verkligen att jag nu inte blir lat igen utan fortsätter för man mår så mkt bättre och blir mkt piggare då man är igång!!
Eftersom att jag först och främst vill bli av med gravidkilona som är kvar som sitter kring mage, rumpa, lår så kommer jag mest inrikta mig på det och crossen då jag är på gymet men självklart lite andra muskler ibland oxå..
För att komplettera det hela så ska jag gå på BP iaf en gång i veckan, gärna två om tid finns så jag där får tränat igenom hela kroppen.. Det blir nog toppen :)
Hade tänkt fara en säng på gymet nu innan jag ska hämta gossen från dagis men det kändes så stressigt så kanske far senare om mamma kan vara med honom en stund eller nå.. Ska ju och jobba sen igen 17-21 och jag bara hatar dom delade passen så fy fan!!

Imorron är jag ledig och känner att jag verkligen skulle behöva en sovmorron så mamma som oxå är ledig ska vara med gossen från morron så jag får sova ut.. Så Jocke får köra honom dit då han åker till jobbet för annars vet jag inte hur jag ska orka jobba helgen osv.. Det känns som att det var jätte länge sen jag sov ut ordentligt så det behövs verkligen!!
SÅ tack kära mamma för att du ställer upp <3

Nu ska jag snöra mig på soffan en stund innan jag ska bega mig mot dagis :)


Kommentarer
Sandra

Kastar vi paj? :)

2010-10-20 @ 15:56:40
URL: http://sanbjo.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0