Want you to take me like a thief in the night





Igår åkte jag, Alwin, mamma och Lovisa iväg till Boden för lite shopping och kolla in gallerian dom har där..
Även Therese och Mira kom dit :)
Köpte lite bra att ha kläder år Alwin så som
*Kallingar (om man ska träna att vara utan blöja kan det vara bra att ha flera)
*Långkalsonger så han kan ha ombyte på dagis
*Mystofflor så han inte ska bli kall om fötterna här hemma
*Vintermössa
*Vantar då dom han har börjar vara rätt så små

Till mig själv köpte jag ett thé med smak av banan och kola som jag har letat sen jag drack det hos Vickan i sommar men utan resultat.. Igår när vi var i gallerian så såg jag en lite thé shop och då kom jag på att hon köpt det från någon thé affär från Boden då hon var på marknad i sommar så jag frågade om dom hade och gissa om jag blev nå glad när jag äntligen fick köpt det!! Det är så förbaskat gott!!

Köpte även två julklappar åt Alwin och massa mat på Maxi på storheden..
Så nu har julklappshandlingen börjat :)
Tycker det är riktigt svårt iår att veta vad Alwin ska få av oss och när folk frågar vad han behöver för han har typ allt tänkbart!! Massor med kläder och leksaker så jag tror vi går på pysselsaker och lite såna saker.. Annars går ju pengar alltid hem för han ska ju snart ha en större säng och så oxå :)

När vi shoppat klart och fått in allt i bilen (det var på håret at allt fick plats) åkte vi till Smedsbyn där vi blev bjudna på middag, potatisgratäng, fläskfilé, bea och sallad :) Göttans!!
Barnen lekte och hade så roligt!!
Synd att vi bor så långt ifrån varandra så dom inte kan leka med varandra oftare!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0