Växtvärk??





Precis när jag höll på att somna igår så vaknade Alwin och var så ledsen..
Som alla andra nätter den senaste tiden så har han inte ro att lägga sig ner igen utan gråter och vill komma i famnen.. Så där satt jag i hans sackosäck och försökte få honom lugn och vilja sova igen men icket..
Han ville komma till våran säng så det fick han men där tvillade han bara runt och var ledsen mellan varven så efter en stund ville han tillbaka till sin säng där han såklart blev jätte ledsen då jag la ner honom..
Provade lämna honom där men han grät hysteriskt och hulkade sig så efter några minuter gick jag in och frågade om jag skulle sova med honom vilket han ville men han ville att jag skulle sova i hans säng och den är ju lite väl liten för mig så jag bäddade madrass på golvet där vi låg och försökte sova..
Alwin tvillandes och gråtandes om vartannat så jag provade värma lite mjölk som han drack och efter många om och men ville han till sin egen säng där han till slut kom till ro och kunde sova..

Då var klockan kanske vid 2-3 tiden..
När Han sen vaknade före 7 på morron kändes det som att man precis hade somnat..
Bestämde mig iaf för att vabba under förmiddagen idag då jag går delad tur så ikväll blir det jobb iaf..
Känns inge kul att lämna en gosse som är helt trött coh slut på dagis där han blir ännu mera trött så vi hoppas han sover bättre inatt så han orkar med dagis imorron för imorron måste jag jobba då vi har p-möte!!

Vi funderade igår på om han kanske har växtvärk eller så då han är så ledsen och inte kan slappna av vilket dom även sa på dagis att det kunde vara så ska googla runt lite och kolla om man kan göra något för att förebygga det som typ ett bad eller liknande innan läggdags.. Annars får vi prova massera små benen..





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0