Vab





Idag har jag en långkväll på mitt scherma men vabbar med gossen som ännu är sjuk..
Är lite lur på om det kan vara tänder eller om han har blåsor i munnen för han säger att han har ont i munnen och vill knappt äta men han vägrar gapa så jag får titta efter samt att han fått prickar runt munnen som jag inte vet om det är från tutten då det smalas massa saliv runt munnen eller vad..
Han brukar ibalnd få små röda prickar då han haft tutten mkt och nu har han ju det då han varit så ledsen och ynklig..
Men vi tvättar och smörjer där så förhoppningsvis blir det bra snart och febern börjar gå ner så hoppas den är påväg att försvinna!!

På tal om tutten så har jag tänkt att vi ska slå in tuttarna i ett paket och ge åt tomten på julafton för nu är det hög tid att sluta med den då han fyller 2!!
Han har ju bara tutten när han sover, är sjuk eller jätte ledsen så förhoppningsvis ska det gå bra..
Tycker det ser så hemskt ut när så stora barn har tutte så jag hoppas verkligen det går vägen, och ännu värre då dom har den i tid och otid..
Men det är min åsikt!! :)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0