Morronmys :)






Mitt lilla hjärta bestämde sig för att göra morron 5.40 på morron, fast det kändes inte så farligt med tanke på att jag la mig så tidigt igår och så var ju klockan tillbakaställd en timme :)
Men han ville till våran säng där vi kröp ner och mös och halvsov en timme innan han ville stiga upp och se tv så vi bäddade ner oss i soffan och mös på till filmen Bondgårdsdjur som Alwin tycker är skitbra!! :)

Jocke var på lagfest igår och skulle upp och jobba på morron så han hade tagit det lugnt och var inte borta så sent men fy tusan så han mådde dåligt på morron ändå!!
Han blir alltid jättedålig dagen efter även om han bara druckit någon enstaka öl.. Hade det varit jag så hade jag tusan skippat alkoholen men nu är det ju inte de och det är ju upp till var och en :)
'
Jag och gossen har badat badkar på morron, plaskat och busat på så hela badrummet var blött :)
Nu funderar jag på vad man ska göra till middag, hade tänkt göra nå av fläskytterfilé men tror inte Jocke kommer äta så mkt så det känns trost då så det får bli korvgryta eller nå sånt ist :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0