Utkast: Okt. 29, 2010





Jag har fan blivit sämst på att fota, har nog glömt bort att vi faktiskt äger en kamera och har världens sötaste kille att fota så nu måste det bli bättring på den fronten!!

Imorse sov vi till 9, jag vaknade nån minut innan och kände mig såå utvilad och det dröjde inte länge förrän Alwin började surra i sitt rum och lät så glad!! Han kanske har en låtsaskompis där inne ;)
Vi har varit och kollat runt på stan lite där jag köpte mig en skitsnygg Nike jacka/tröja coh så hade jag tänkt köpa ett par träningsbyxor men var inte helt säker på om jag gillade dom eller inte så får fundera ett tag till, så ska jag kolla i Boden imorron om jag hittar några andra..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0