Snart helg!!





Idag går jag delad tur och gjorde det igår oxå och jag säger bara BLÄÄ!!
Har iaf fått gjort lite mellan passen både igår och idag så det är ju bra..
Igår var jag, Alwin och Ida på stan en sväng och tittade och jag la undan några träningsplagg på TeamSportia som jag ska och köpa imorron :)
Idag har jag varit på gymet direkt efter jobbet och det känns så skönt att ha det bortgjort så behöver man inte stressa upp sig om man inte orkar på kvällen efter jobbet..





Idag kom även mitt paket från Svensktkosttillskott med Omega 3 och Burn i..
Omega 3 beställade jag för att vi äter fisk så himla sällan och Burn för att få minskat sötsug så om det hjälper får vi se, sen att man ska få bättre förbränning är ju bara ett plus i kanten!! :)
Måste även lägga en beställning på protein pulver så man kan göra goda smoothies :)
Har choklad och hallon men vill ha vanilj för det passar till mer :)

Nu ska jag göra mig redo för jobb dom sista 5 timmarna innan jag gör helg :)





Kommentarer
Leea

Förresten, visst köpte du vinterskor åt Alwin från Torne ? :)Från vilken affär ? Tänkte köpa likadana åt Lovisa, men har ingen lust och springa igenom halva torne :)

2010-10-28 @ 19:49:34
URL: http://poottan.blogg.se/
Jessica Nellie & Oliwer+s Mamma

hmm åhlens har sånna mössor och didriksson. kolla upp där :) såg det igår nämligen, men vet inte om det finns i tuskost...



ha en toppenhelg vännen!

kram



2010-10-28 @ 22:24:31
URL: http://shiiitonge.blogg.se/
Leea

Försöker söka jobb kring kalix hela tiden, men de är inte de lättaste när man inte har några kontakter.. Från kommun fick jag ett blankt nej iaf, eftersom de är över 3 år sedan jag jobbade här sist. Men tänkte eventuellet fick praktik via af, så jag kommer in någonstans och kan börja vicka :)



Men då vet jag exakt vilken affär de är, köper tobak därifrån nämligen :) Ska se om jag hittar i Lovisas storlek :)

2010-10-29 @ 08:07:33
URL: http://poottan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0