Semester söndag!






Eftersom jag tagit ut semester idag så kände jag att jag inte bara kan sitta hemma och dega så det blev utgång med Tesse, Therese, Ida och Nina och kul var det :)
Spontanutgångar brukar ju vara dom roligaste så..
Jag och Therese åkte hem en liten stund innan dom stängde och då vare bara tvätta fejjan och svepa nå vatten och kasta sig i säng för att orka upp med gossen på morron..
Det var lite smått tugnt att vakna då jag hörde hans ljuva stämma ropa "mamma!" men det var bara pallra sig upp och nu har vi hunnit ha soffmys och ätit frulle och nu ser vi på bilar under täcket i soffan :)

Hade tänkt åka till Haparanda idag och leka på leklandet och även Lovisa skulle följa men då det nyss har snöat så stannar vi hemma då bilen även varnar för halka..
Jag är inte orolig för att köra i halka men jag har ju dyrbar last så vi håller oss hemma för man vet ju aldrig vad för annat folk som är efter vägarna..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0