I want you to love me, like I'm a hot pie




Har vabbat med gossen även idag då han igår knappt ville äta igår heller så det kändes inte som ett alternativ att lämna honom på dagis..
Så jag har tvättat lite, vikt tvätt, rensat och städat i Alwins garderob och myst på :)
Middag slapp vi laga då vi blev bjudna på sallad hos mamma med massa gott i och det passade mig perfekt då jag banne mig inte ska äta massa onyttigheter!!
Jag har varit på body pump som jag bara älskar och imorron blire ett pass till så har jag gjort bort det för denna veckan så sen kör jag på gymet då det kommer bli svårt passa in gruppträningarna då jag jobbar delade turer onsdag och torsdag och jag bara HATAR dom!!

Imorron är min lediga dag så då blir det till att städa här aå det inte är så dammigt när det kommer hit folk på kvällen för att kolla in dom nya prylarna från Innerum :) Ni glömmer väl inte att komma??! ;)





En sån här uggla ska jag köpa om det finns :)



Kommentarer
Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

body pump är kul :D



sv: tack för tipset om vinterskorna, men ja har faktist hittat :)



kram

2010-10-25 @ 23:24:34
URL: http://shiiitonge.blogg.se/
Leea

Nopp, de har jag inte. Men skulle vela testa de någon gång :) De enda inom gruppträning jag har pysslat med är torso och power box :)



Vill även testa Zumba, men vet inte om de finns i Kalix än.

2010-10-26 @ 10:38:33
URL: http://poottan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0