Drömmar





Fy fan vad jag har ont och är öm kring vaden och två stora blåmärken har jag oxå!!


Man skulle ju kunna tro att jag oxå var i fyllan igår men så var ju inte fallet..
Gick och la mig kring 22 (sommartid) och vid 23 tiden drömde jag att någonting stort höll på att ramla från taket på mig så jag skrek till och hoppade upp ur sängen och i samma veva slog jag mitt ben i sängramen och det gjorde förbannat ont kan jag lova!!
Sen har jag känt av mitt onda ben flera ggr inatt och när jag steg upp på morron såg jag två stora svullna blåmärken som nu pryder baksidan av min vad..

Alltså det är helt sjukt hur verkligen drömmar man kan drömma ibland!!

Det har hänt flera ggr att jag drömt att saker ramlar över mig och skrikit eller hoppa upp men sen har man glömt bort det lika fort, förutom idag då när jag fick såna blåmärken..





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0