Söta små barn




Idag känner jag mig stressad men egentligen vet jag inte varför för så mkt har jag ju inte att göra ändå??
Ska packa åt gossen för en natt hos mommo då vi ska iväg och se Idol ikväll och göra mig själv redo och det borde väl lösa sig tills vi ska åka.. Eller??
Just de jag måste på bolaget oxå och köpa årets glögg så man får testa den oxå men annars vet jag inte..
Skotta gården behövs ju alltid men det går ju fort bara trakton har varit så..

Alwin tycker det ska bli jättekul att sova hos mommo och Lovisa så han klagar då absolut intye på att vi ska bort :)

Förresten, här om dagen när jag hämtade Alwin på dagis så sa en fölicka som går där
"Vilka fina kläder du har och vilken fin klänning. fast hela du är så fin"
Det var så gulligt av henne, speciellt då jag egentligen inte kände mig så himla fin i klänningen för den har blivit så stor men på jobbet funkar den ju när man är less mjukiskläderna :)




Kommentarer
Ida

Men åhhh, vad gulligt! Barn är bara för gulliga :)

Men jag håller med henne. Hela du är så fin!

2010-11-13 @ 22:32:52
URL: http://storasysteryster.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0