Sjuk morsa




Idag är jag hemma från jobbet då jag inte alls är i form..

Känns som rakblad i halsen när jag sväljer och huvudet dunkar..
Lite bättre känns det iaf nu efter ett par timmar filmtittande på soffan undet täcket, massa halstabletter och saft :)
Måste nog fixa lite mer filmer så jag har nå att göra imorron oxå..
Sen hoppas jag på att vara återställd till på torsdag då det är min lediga dag och jag hade tänkt att vi ska åka till Luleå för julklappsshopping och även hinna med kalas hos Lily som fyller 1år och sen hos Ida som fyller 24 :)

Har jobbhelg till helgen så är jag inte döende så pallrar jag mig då dit för annars går jag miste om nästan 30timmars lön och det vill vi ju inte när det snart är jul och jag älskar att shoppa!!
Nu ska jag pälsa på mig och fara och hämta hem grabbarna så dom slipper gå i kyla!!
Imorron får dom ta bilen :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0