On my own





Dagen började bra med morronmys i soffan med gossen innan vi åt frukost och gjorde oss redo för dagen..
Körde gossen till mamma medan jag själv for på massage och gud så skönt det var medans det på samma gång gjorde så jäkla ont!! Jag var hur stel som helst i nacken, hade en låsning som vanligt i bröstryggen och snett bäcken.. Så ont i min axel som bråkar med mig till och från hela tiden..
Nu är allting fixat men fy så öm jag är alltså!!
På tre veckor ska jag tillbaka så kanske jag får någon bukt på det hela och slipper ha ont nån gång!!
Sen ska jag bannemig sluta misshandla min kropp och börja gå med jämna mellanrum även om man oftast är för snål och väntar in i det sista så ska det nu bli ändring på det!!

Efter massagen for jag till mamma där vi har spenderat dagen.. Alwin, Mira och Nova har busat som tok och när dom små vilade la jag mig i soffan och kollade film medan mamma och Therese bakade bullar..
Vid halv tre tiden körde jag gossen till Jockes mormor och själv åkte jag till Haparanda där jag strosat i affärer och faktiskt fått köpt en del presenter och julklappar som jag nu kan bocka av från listan :)
Såå himla härligt att gå och lalla för sig själv, slippa anpassa sig efter någon annan eller stressa utan göra allt i sin egen takt, det ska jag absolut göra fler ggr :)

Nu ska jag häva mig i säng för jag känner mig inte alls i form..
Är tung i huvudet, ont i halsen och allmänt dåsig men jag tror det är från massagen, jag hoppas då de iaf för sjuk har jag inte tid att vara!!



Kommentarer
Sandra

Jag var o hämtade mina skor på ica ikväll :)

2010-11-05 @ 00:54:23
URL: http://sanbjo.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0