Jag ser det snöar!!





Snön har kommit och de är inte så lite heller!!
Alwin var överlycklig igår morse då han fick se snön och sprang från fönster till fönster och sa "snööö!!" och sen gick han till Jocke som ännu låg i sängen och berättade att det kommit snö :) Sötungen!!
Som tur var fick han ju vara ute massor igår då dom först skottade här ute och sen hade Jocke match så gossen var med farmor och tittade sen när dom kommit till Nyborg så ville han inte in så snön var verkligen uppskattad från honom :) För min del behöver de då inte komma nå mer nu!!

Jobbar i helgen från morron till kväll och imorron avslutar jag helgen med ett 8-17 pass, hur jag ska orka upp är ju en annan fråga för fy tusan så trött man är då man jobbat 13.30-21.15 på fredag, 8.30-21.15 lördag & söndag!!
På onsdag har vi p-möte så jag håller tummarna för att vi fixar till det sista med nya schemat och att det godkänns av alla så vi kan köra igång med de snart!! Jag är så less att alltid jobba kvällar och delade turer och såna där jävla pass!!



Kommentarer
Ida

Förstår att man blir less. Är inte kul att jobba så mycket kvällar och delade tur är ju verkligen inte kul. Hoppas ni löser det till det bästa!



Vad gullig Alwin är. Jag tar gärna ut honom och leker i snön någon dag :)

2010-11-07 @ 13:27:47
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Leea

Jag tror de är så inom alla yrken, men speciellt inom vården. Tror folk är "rädda" för att jobba med människor, man får för sig att de ska vara äcklig osv. Är juh samma sak när jag jobbar som undersköterska på äldreboenden, är juh jätte jobbigt i början när man inte är van. Men de gäller och hitta dom här roligare små grejerna som faktiskt gör de värt att fara till jobbet :) Finns gott om härliga gamlingar och personal också för den delen :)



Förresten, åt vilket företag är de du jobbar åt ? Antar att de inte är åt kommun.

2010-11-08 @ 12:28:08
URL: http://poottan.blogg.se/
Diary

Great site! Thanks for letting me look around. :)

2011-01-20 @ 11:58:02
URL: http://diary.blogimagine.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0