Godmorgon!!





Sitter i soffan nerbäddad under täcket då jag ännu känner mig lite trött och frusen..
Gossen sitter i sin fåtölj under sin filt och myser till Nalle Puh :)
Igår kväll körde vi Jocke till byn där dom skulle fixa med klubbor och basta innan bussen börja rulla mot Sundsvall så i helgen är vi själva.. Alwin pratar hela tiden om att pappa har åkt med bussen och spela bandy :)

Dagens planer ser ut som så att vi ska städa och julpynta här hemma..
Dock så saknas en julstjärna som jag skulle vilja ha i Alwins rum, och dom som har såna har visst köpt dom på OK så jag var in där igår men icket att dom hade så nu får vi se om det finns på någon annan affär annars får vi klara oss utan..
Var till Happis igår så då fick gossen sig tomtegardiner till sitt rum som ska upp idag, han pratar så mkt om tomten så jag frågade om han vill ha det :)
Annat som inhandlades var julgardiner till matrummet, julstjärnor till vardagsrummet, tomte till gossen och lite annat smått och gott..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0