Dagisfoto






Idag är vi lediga men det har varit fotografering på dagis så Alwin har fått vara där en stund och under tiden har jag varit på Nova och gått igenom lite övningar som jag ska köra för att min axel ska bli bättre..
Jag har varit alldelens för dålig på att köra axlar överhuvudtaget då jag haft så ont men man måste ju träna för att få det bättre..
Dock så är ju inte pumpen den ultimata träningen då jag har såhär men det kan inte hjälpas för det är den träningsformen jag gillar bäst så att skippa den känns inte som ett alternativ men däremot skulle jag kunna gå ner så jag bara kör det en gång i veckan och sen resten på gymet..

Fotograferingen hade gått super sa dom så nu väntar vi ivrigt tills vi får bilderna!! :)
Gossen ligger och vilar nu men det tog säkert en halvtimme för honom att komma till ro, han har surrat och bökat där inne men till slut blev det tyst :)
Jag ska slå igång lite tvätt och sen lägga mig på soffan och läsa Topp hälsa som låg i brevlådan när vi kom hem :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0