Blööö





Jag har ju lovat att bli bättre på att fota och lite kort har jag tagit men sladden till kameran är spårlöst försvunnen!!
Får helt enkelt ta med mobilen och göra inlägg med den eller nåt..


Nu vilar gossen och jag har nyss gjort ansiktsmask och rengjort tvättstället i badrummet..
Har börjat använda 2in1 från Neutrogena som jag tycker funkar jätte bra och är hur skön som helst!!


Använder även en make up remover och scrub därifrån..
Tidigare har jag bara använt tvål och det är ju inte det bästa att tvätta med..



Kommentarer
Hanna

Jag har ansiktsskrub, ansiktsvatten och en kräm som man smörjer på sist av det där märket. Super bra är det! :)

2010-11-12 @ 21:19:30
URL: http://wildbee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0