Pappa upp i dagen!!






Det är inte ofta jag får höra att Alwin är lik mig utan dom flesta säger att han är så himla lik Jocke igår (läs fredag) när vi var i byn så passade jag på att se i album från när Jocke var liten bara för att se om han verkligen är så lik Jocke från det han var liten som Jockes släkt säger..
Och jag måste säga att på en del kort hade man kunnat tro att det var Alwin!!
Det var så himla likt honom så det är inte sant!!
Visserligen så är han ju lik Jocke som han ser ut idag oxå så han kanske blir pappa upp i dagen när han blir större :)

Måste nog bläddra igenom albumen hos mamma nån dag oxå för att se om han inte är lik mig oxå :)
Fast dom som känner mig och har sett mig som liten säger ju att han är så lik mig oxå så det borde ju stämma!!
Jag blev så glad förra helgen när vi var på kalas i Smedsbyn då Agneta sa att han är så lik mamma för det är typ en gång på tio jag får höra sånt :)

Så med andra ord så borde han bli en riktigt snygging när han bli stor för han har ju att brås på ;)
Nog för att han varit snygg från det han föddes så jag är nog rätt säker på att det fortsätter i samma bana ;)
Han kommer nog få många tjejer på fall ;) Hihi!!



Kommentarer
Sandra

Hahaha väljer man inte pappan hur man vill att barnet ska se ut i framtiden ? ;)

2010-05-07 @ 09:34:03
URL: http://sanbjo.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0