Måndagen





Igår på min lediga dag hade jag planerat att steka!!
Jag och Ida for och gymmade vid 9 och sen när vi kom ut därifrån började det regna och åska så jag trodde min plan skitit sig.. Som tur var kom solen tillbaka efter en stund så det blev att vara ute hela dagen/eftermiddagen :)
Jockes mormor kom hit och rensade i blombänken och då bestämde vi oss för att ta bort typ halva för det sträcker sig nästan efter hela baksidan och jag kan ju inte så mkt om sånt så det är lika att inte ha så stort..
Vi har även en blombänk mot vägen som ser förjävlig ut men den det får vara så för den kommer nog ryka när vi sätter staket som är prio nu så gossen inte håller på och spring ut på vägen!!
Bara vi hittar oss ett för bygga ihop ett tror jag inte J vill göra :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0