Klantigt






Fy så trött jag varit nu ett tag men jag tror det börjar ge med sig lite??

Ska öppna en PK på en strax och hälla i mig innan jag ska börja köra mot Kalix..
Tyvärr får jag inte sova då jag kommer hem då vi ska på vårmässan men kanske slummrar en liten stund iaf så jag inte är helt död :)

Förresten så kom jag på att det var en som ringde på babyskyddet igår då jag inte var hemma och
skulle ringa idag och komma och se på det men fan jag glömde att jag inte kommer vara hemma!!
Hur löser vi nu detta?? Kanske Jocke kan smita hem en sväng eller nå??


Kommentarer
Susanne

Jag får så halsbränna,tänkte om det beror på att jag dricker så mkt te.. Så tänkte ha ett uppehåll.

2010-05-08 @ 11:18:35
URL: http://susannelindvall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0