In the dark!!






Det blev att jobba natt i Sunderbyn inatt och resten av helgen oxå så jag hoppas vi kan åka tillbaka till Kalix till veckan igen för det finns inte allt för mkt att göra här..
Det finns ingen liten läslampa så man kan läsa eller så så jag håller mig till datorn tills det blivit lite ljusare ute..
Raggade upp ett mbilt bredband tidigare så jag helst skulle kunna ha med mig datorn och tur jag fick mig ett annars hade jag nog inte klarar att hålla mig vaken!!

Jag hade tänkt framkalla bilder från Fuji som har 100gratis bilder men när jag går in där så står det att det erbjudandet är slut men jag har då för mig att det skulle vara längre?? Måste kolla upp det där..
Ska iaf sysselsätta mig med att rensa bland bilderna på datorn!!

Later!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0