Helgen kom & så var den över lika fort





Helgen har bestått av

Fredag
*Middag på vikringen och sen Sex and the city 2 med tjejerna

Lördag
*Haparanda shopping med grabbarna och sen på kvällen blev det utgång med Therese & Ida, även Tania joinade oss ett tag innan vi gick ut



Söndag
*Frukost hos Jimmy och Anna
*Vila på 2timmar
*Hälsat på i byn där det bjöds på fika, middag och tårta
*Filmmys som slutade med att jag somnade efter en timme

Man kan alltså summera det hela med att jag har haft en bra helg!!
Idag hade jag planer på att klippa gräset men Jocke verkar inte tycka att det behövs klippas då han inte servat klipparen ännu så det får väl bli i eftermiddag ist..
Ska knåpa ihop ett sommarschema åt gossen och sen hade jag även tänk hinna köpa mig nå blommor att sätta i mina krukor här ute :)




Kommentarer
Ida

Tack sötis :)

Vad fin klänning du har på bilden!

2010-05-31 @ 10:22:45
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Sophie - Nicole's morsa

Hur länge använde ni dropparna? Jag har pratat med bvc bm nyss & hon sa att man får väl pröva sig fram. Jag börjar med minifom för att dom är lite billigare, snåltarm som jag är. :D

2010-05-31 @ 11:51:13
URL: http://sbergdahl.blogg.se/
Anonym

shit så bra du ser ut emma :) riktigt läcker :)

2010-05-31 @ 19:28:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0