Äntligen fredag





Sitter i soffan med gossen tätt intill och har det gött!!
Han ser på Teletubbies så han är hur lugn som helst..
Skulle ha varit hos tandläkaren 8.20 men dom ringde 7 och sa att hon var hemma med sjukt barn så då får vi se när jag får mig en ny tid.. Tur det inte är akut!!  (Än så länge iaf)



Idag ser det ut att bli sol igen så vi kommer nog att spendera dagen ute.. Ska ta packa upp stolarna jag köpte igår och rensa i rabatten om min mage slutar bråka med mig.. Har sån jäkla mensvärk som kommer och går hela tiden!!
Kl13 ska jag iväg på ett möte så då kommer Ida och är med gossen och sen ikväll blir det middag på Vikingen och sen SATC 2 med tjejerna :)



Kommentarer
Tess

Jag vet faktiskt inte??!

2010-05-28 @ 14:25:05
URL: http://tessanstromback.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0