Tisdag




Idag har jag varit på rant hela dagen!!
Startade dagen med att köra gossen till dagis och Jocke till jobbet och sen åkte jag hem till mamma och åt frulle och jyrade på.. Sen for vi och kollade på nå affärer innan det var dax att hämta gossen på dagis..
Sen for vi till Josse och Frida där Ida var och även Josses kompis Madde var med sin son Hannes :)
Ida och Josse skulle äta sushi och hade även planerat att jag och Madde skulle smaka..
Det gick och äta men var ingen höjdare :) Så nu har man provat de iaf och jag kan inte förstå varför alla tycker det är så gott??

Sen när vi kom hem så hade Jockes pappa varit här med traktorn och skottat gården från all snö så nu har vi en jätte stor snödriva längst ner på gården om vi vill åka i :)
Sen har Jockes pappa och Fredde varit här och dom har rivit det sista i toan (äntligen) så snart kanske vi kan börja fixa där inne.. Måste köpa takfärg så man helst kan börja måla taket :)
Så måste vi bestämma oss för vad vi ska ha på väggar och golv..
Jag längtar tills det är klart!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0