Måndag 100315





Våran dag har varit riktigt härlig men jag hade inte klagat om jag hade haft ett par tusenlappar i fickan som jag hade kunnat spendera!!
Jag, Alwin, Therese och Noah tog oss en prommis ner på stan vid tio tiden och kollade i affärer osv..
Hittade en fin skiddress som jag skulle vilja ha men inte kunde köpa då min börs ekar tom..
Får se om den finns kvar då lönen kommer..
Är ju iofs inte så länge kvar av vintern men jag tänkte vara ekonomisk och köpa mig en så jag har till nästa år :) Är ju alltid bra att ha om man ska leka med gossen i snön eller vara i stugan och liknande..
Visst nog har jag vinterkläder men min skidjacka är så tunn så behöver en tjockare eller en större så jag får under fleecejackor då jag är så frusen..

Sen har vi varit hos grannarna och barnen har busat på och mitt i all lek passade jag på att gå hem och måla taket i toan en omgång till men nu i efterhand ser jag att det inte är riktigt jämnt så det måste fixas till annars kommer jag störa mig som fan på det!!
Sen var det bara att gå hem och börja med middagen så vi skulle hinna äta innan jag skulle iväg och jobba och Jocke skulle iväg till Luleå för att spela bandy..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0