Det här med städning..






Eftersom att jag inte hade en aning om vad vi skulle göra idag och J hade bilen på jobbet så vi kunde inte fara och hälsa på någon som inte bor på gångavstånd så började jag dammtorka och sen städade jag i badrummet så nu är det rent och fräscht igen..
Lämnade dammsugningen åt J men såklart har det inte hänt något på den fronten!!
Jag kan inte förstå varför det ska vara så jävla svårt att dammsuga eller göra andra saker för att hålla hemmet rent..?
Det är bara jag som ser när det är dammigt och skitigt här och tar tag i saken..
J varken ser eller tar tag i något så hade inte jag tagit tag i dom sakerna så skulle vi bo i en riktig svinstia!!
Åhh jag blir sååå less!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0