Deklaration helvete!!





Fan vad less jag blev när jag gick och kollade min deklaration då jag såg att jag måste betala nästan 2500kr!!
Detta år ska jag då se till så jag inte betalar för lite skatt för jag ligger hellre ute med några slantar som man sen får tillbaka i en klumpsumma än att betala en jävla massa pengar!!
Nu behöver dom då inte skckika hem någon deklaration åt mig för jag är inte lika nyfiken nå mer!!
Hoppas Jocke får tillbaka iaf så är ju det bra, fast det tror jag nog att han får för han fick ju massor förra året!!



Kommentarer
Leea

Visste inte att man kunde kolla på deras sida, men nu när jag skulle göra de så vägra de fungera :(



Fan vilken osis att du fick restskatt, tror dock bestämt att jag kommer få ett liknande besked :(

2010-03-23 @ 22:54:17
URL: http://poottan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0