Då var helgen över för denna gång




Helgen har bestått av jobb som nu är över för denna gång..
Dessa helgpass är riktigt jobbiga när domn är så långa men det blir ju bra med timmar och syns på lönen sen så jag ska väl inte klaga.. Dock så känns det så himla trist att jag knappt hinner se Alwin något då man jobbar från morron till kväll.. Men nästa helg är jag ledig och då ska jag njuta av att vara med min gosse för sen jobbar jag 2 helger i rad!!

Idag var det riktigt kul att komma hem från jobbet för det har hänt saker här hemma medans jag varit
borta och det är inte ofta det händer något här!! Jockes föräldrar har varit här och hjälpt honom med en del saker idag så som att hänga upp sovrums tvn, hänga upp Alwins måttsticka som han fick i present, fixa med gardinstången i Alwins rum och hängt upp hans nya gardiner, hängt upp våra nya gardiner i matrummet, bytt gardiner i vardagsrummet, hängt upp gardiner i gästrummet, satt fast skoskåpet i hallen i väggen, städat i gillestugan, hängt upp hyllor i tvättstugan, burit upp saker på vinden och fixat lite annat :)

Nu vill jag bara fixa mer här men har verkligen ingen ork för det ikväll så förhoppningsvis ska jag
väl orka göra något imorron på min lediga dag :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0