Torsdag 100603





Fy tusan vilken duktig hemmafru jag är som hann göra allt jag hade tänkt igår innan det var dax för jobb :)
Vi blev dessutom utan bil igår så nu är det cyklarna som gäller tills vi köpt oss en ny och jag kan ju säga att det inte började speciellt bra om man tittar ut på vädret!! Jag var en del blöt när jag kom hem från jobbet för ett tag sen och snart ska jag och hämta gossen på dagis så jag hoppas vi slipper regn då!!
Efter tre nån gång kommer min kära mamma hit så jag får låna hennes bil och fara och hämta två paket på Ica, det ena är från H&M och det andra från Innerum och det väger närmare 10kg så att te det på cykeln är inget alternativ ;)



Om det forstätter regna sen så flörtar jag nog med mamma så hon får köra mig till jobbet igen så jag slipper bli så blöt, vill inte bli förkyld igen när det typ har gått över!!



Kommentarer
Ida

Tack! :)

Du är också så duktig som håller på och går an som en riktig hemmafru ;) Vad spännande, har paketet från innerum kommit nu. Då får man ta och komma och hämta grejorna snart då och passa på att hälsa på samtidigt :)

2010-06-03 @ 13:21:37
URL: http://storasysteryster.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0