Tisdag 100608





Natten till igår var lite smått jobbig då Alwin bestämde sig för att vakna halv 2 och var superledsen!!
Jag tog honom till våran säng där han mös på en stund innan han började tvilla runt och sparkas och skulle inte sova så jag gick tillbaka med honom till hans eget rum där han somnade om för att sen vakna igen just när jag hade somnat..
Han skulle komma upp och leka och när han inte fick det blev han hysteriskt ledsen!!
Tog upp honom och böt blöja och tog tempen och ingen feber hade han men gav honom ändå lite alvedon ifall han hade ont i munnen eller så.. Fortfarande vägrade han sova och bara grinade så jag tog honom i famnen och satte mig på golvet där jag vaggade honom tills sömns.. Halv 4 var jag själv i säng igen..
Behöver jag säga att jag var trött igår??

När jag hade hämtat honom på dagis igår blev det sängen för oss båda och vi sov 12.14.30 och det behövde vi nog!! Sen hade jag dock lite svårt att somna igår kväll..

Idag är Alwin snorig och det rosslar i lilla halsen och han är lite gnällig så jag hoppas vi slipper någon dunderförkylning!!





Kommentarer
Sandra

Nääääe inte ännu, men nu är den på försäljning iaf :)

2010-06-08 @ 08:47:00
URL: http://sanbjo.bloggplatsen.se
Susanne

Inte super långt.. men hade velat ha lite tjockare hår.. Mitt e så tunt..

Är det lätt att sätta i?

2010-06-08 @ 12:13:44
URL: http://susannelindvall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0