Onsdag 100602





Idag ska jag jobba en lång kväll så gossen ska inte på dagis förrän om en timma och sen hämtar moster och Nova honom vid halv två så det blir en kort dag för honom men då får han ju leka lite med kusinerna innan dom åker hem :)

Jocke har tagit bilen till jobbet idag och kommer hem på lunchen då det kommer något från Lycksele för att se på bilen och förhoppningsvis köpa den!!
Om jag får min vilja igenom så köper vi sen tillbaka Audin, fast jag tror nog Jocke är sugen på nån annan ;)

Mina planer innan jag börjar jobba ser ut såhär
*Tömma och plocka in i diskmaskinen
*Diska
*Städa på bänkarna
*Plocka ihop
*Dammsuga
*Vattna mina blommor ute
*Vika tvätt och sätta i garderoberna
*Tvätta
*Laga mat om jag inte blir bjuden på middag hos mamma sen ;)

Så det är väl bara sätta igång då :)




Kommentarer
Leea

Självklart ska de inte behöva bli så ! Men de är juh klart att man har andra prioriteringar när man har barn jämfört med när man inte hade. Man har ett helt annat ansvar som förälder, men folk har lite svårt att förstå de där.. Synd nog !



Efter att Lovisa föddes sa en vän till mig "man ides inte höra av sig till dig när du var gravid, för man tänkte att du kan ändå inte göra något", de är nog relativt vanliga kommentarer som man får, som ur väl bad personen om ursäkt för att han/hon tänkte så. Men man kan juh alltid undra vad folk har för ursäkt till att inte höra av sig när man har fött barnet..

2010-06-02 @ 10:25:06
URL: http://poottan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0