Jobb jobb jobb





Min midsommar helg har bestått av jobb i massor!! 30 timmar har jag dragit ihop denna helg medans annat folk supit bort en massa hjärnceller och fått må dåligt dagen efter :) Dessutom så har det ju varit storhelg så det tackar man ju inte nej till!!
Nu har jag jobbat varje helg den här månaden så det borde väl synas lite på lönen sen fast jag varit ledig mkt i början.. Nåja bara jag får mig lite pengar så är jag nöjd!! Är nu ledig två helger framöver om nu ingen går och blir sjuk eller så så då ska jag passa på att njuta och busa massor med min älskade gosse :)
Imorron är jag ledig så jag hoppas på fint väder så vi kan vara ute hela dagen!!

Nu blir det sängen för oss och jag ska försöka flörta till mig lite massage för det behöver verkligen min rygg och axlar!! ;)
Natti!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0