Jobb hit och dit





I fredags vart jag erbjuden ett jobb som jag hela helgen gått och funderat på om jag ska ta eller inte..
Det var ett vik till sista september och jag har ju jobb på mitt vanliga jobb till sista augusti vad jag vet nu.. Så efter mycket funderade hit och dit så bestämde jag mig för att tacka nej då det känns trist att hoppa av mitt jobb nu med bara några dagars varsel och så har jag fått ett sånt bra schema för sommaren så Alwin ska slippa vara på dagis så mkt.. Så trivs jag ju faktiskt att jobba med det jag gör nu!!
Skulle höra av mig dit till hösten igen ifall det blir aktuellt då och jag inte går på schema mer..
Jag tror iaf att jag gjorde det rätta valet :)


Det här med jobba verkar liksom vara allt på en gång eller inget alls :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0