.




Idag jobbar jag och så även imorron.. Dock slutar jag 17 idag och jobbar från morron till kväll imorron men det ska nog gå bra.. Skönt att inte jobba två såna långa dagar för man blir helt slut!!
Grabbarna har åkt iväg till stugan så jag får sova själv inatt så jag satsar nog på en tidig kväll så jag orkar hela dagen imorron..

Igår var Tesse här och färgade mitt hår så nu är det inte så matt längre men däremot tycker jag det blev lite väl mörkt så vi får se hur vi löser det hela.. Ska iaf lägga i en kanllröd färg så det blir lite rödare och sämlter ihop med hårförlängningen..

Vi har även hunnit vara och se på balen och studenten och gud så sugen man blir på att göra om det..
Tyvärr så går ju inte det men önska kan man ju alltid göra :)
Jag är så glad för att jag bestämde mig för att gå på min bal (hade först inte tänkt göra det) för det var verkligen en kväll att minnas och jag var så nöjd med allt!!
Studenten tycker jag nog att jag hade kunnat fira lite mer men när det blev massa resor fram och tillbaka mellan Kalix och Skellefteå så hanns det inte riktigt med..
Tror jag ska ta och leta fram mina skivor med bilder från då och titta på nån dag :)
Nu måste jag göra mig redo och cykla tillbaka till jobbet :)


Off to work!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0