Tandläkar och läkarbesök



Sitter i soffan och har druckit ett glas yogurt och tagit penicillin..
Kl10 ska jag och dra ut tanden och jag gruvar mig inte för att dra ut den men den där förbannade bedövningssprutan är jag lite rädd för!! Jag verkligen hatar sprutor och om dom råkas drälla med geggan så smakar det förjävligt!! Jag har hört att det fastnar mkt mat i hålet sen så det blir nog flytande ett tag framöver för att slippa det.. (ska försöka iaf) :) Så jag får väl sätta igång och koka en soppa sen när jag kommer hem så jag har nå lunch och sen middag på jobbet..
Men så vill jag ju såklart hinna sola innan jobbet oxå så kanske jag bara går och köper mig en färdig soppa och fixar
imorron ist :) Svårt de där!!

Btw så ska jag även till läkaren kl11.15 för att få det där förbannade läkarintyget..
Fan ta er som inte sköter erat jobb!!



Idag kommer även mitt lilla hjärta hem från farmor och farfar :)



Kommentarer
Ida

Men alltså! Hur söt är han inte? <3

2010-07-08 @ 23:19:33
URL: http://storasysteryster.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0