Shutter Island






Började morronen med att se klart Shutter Island som vi skulle se igår men jag somnade när det var drygt 40minuter kvar så var tvungen se färdigt på morron när Jocke sa att den var bra.. Bra var den men en del klurig!!
Igår tyckte gossen det var godmorron klockan sju så det var bara till att häva sig upp..
Duschade, dammsög, gjorde klart tårtan och plockade och fixade tills dom första gästerna droppade in..
Tack för presenterna!!
Jag blev riktigt nöjd med tårtan då det var första gången jag gjorde en och den blev skitgod :)

Nu ska vi snart äta frulle och sen göra oss redo för en till dag med gäster :)
Så ska jag nog ta och laga lite mat som man kan sätta i matlådor..
Måste verkligen och köpa mer lådor i normal storlek!!






Kommentarer
Ida

Ja den var verkligen sjukt god tårtan och fikat med. Du är duktig du :)

2010-07-25 @ 17:01:21
URL: http://storasysteryster.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0