Semester!!





Jag har tydligen fått en schema som inte riktigt stämmer så jag är ledig till helgen, vilket innebär att jag varit ledig sen o torsdags jobbat en timme igår och jobbar ett kvällspass på torsdag sen är jag ledig till tisdag eller nå sånt :) Det känns riktigt skönt då jag var inställd på att jobba!! Då får jag och Jocke dessutom en ledig helg tillsammans trots allt :)
Synd bara att vi inte äger någon bil så vi kan åka iväg en sväng nånstans!!
Hur som haver så ska Jocke på grillfest med jobbet på  fredag så vi får se vad jag hittar på.. Kanske någon är sugen på myskväll på blomgatan?? Hojta till isf :)
På lördag kanske vi åker till Överkalix på marknaden och sen till Kypas och sover om vi lyckas fixa oss någon bil, det hade varit skoj då syster med familj oxå är där!!

Nu ska jag dra på mig nå vettiga kläder och göra gossen redo för mamma kommer snart och hämtar oss så ska vi och kolla in bilar ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0