Nojjig!!




Ikväll vid 6 tiden åkte Alwin iväg till farmor och farfar där han ska sova inatt och imorron bitti åker dom till Lycksele :) Jag är helt säker på att han kommer gilla det starkt!!
Däremot är jag lite nojjig när han ska vara efter vägarna, speciellt efter olyckan som var i veckan!
Men det ska nog gå bra, det MÅSTE det göra annars vet jag inte vad jag ska ta mig till!!
Usch hemska tanke!!
Men jag blir helt nojjig uti sånt, tror nog det kommer från min mamma som är helt nojjig om nån av oss syskon är efter vägarna, speciellt om det är nattetid då kan hon inte sova förrän hon vet att man kommit fram så att skicka ett meddelande när man kommit fram dit man ska har varit standard!!
Dock är det inte alla ggr man kommer ihåg det..

Även min syster med familj är på bilsemester neråt landet och imorron åker mamma, Lovisa och T så jag får nog gå och oroa mig tills alla kommit hem igen!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0