Mjukstart





Jag fick med mig några på mitt projekt och det är ju alltid kul, det blir så mkt roligare då!!
Har mjukstartat lite grand med att
*Helt skippa pasta, ris och potatis till maten utan äter grönsaker
*Äter jag typ en smörgås eller liknande är det på morgonen och inte efter
*Inget fika eller annat gotta har åkt ner
*Har även varit på några motionsrundor
*Så dricker jag vatten om jag drikcer något, förutom om jag äter gröt då måste man har mjölk

Imorron tänkte jag försöka ta mig ut på en joggingrunda nu när gossen har åkt bort, blir som så svårt om man måste ha med sig vagnen..
Så ska jag även försöka knåpa ihop lite matlådor så det finns när jag ska jobba hela helgen 8-19





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0